20 Ocak 2011 Perşembe

2011 Güncellemesi No: 1

2011 yılının ilk güncellemesiyle sizlerleyiz. Agea'nın sınavları ve benim tembelliğim birleşince ayda bir güncel verir olduk. Üstelik bu hafta Skip Beat yok. Önümüzdeki hafta gelir mi bilemem. Kendisi çok uğraştırdığı için yaklaşmaya korkuyorum malesef. Bu yüzden yeni bir manga ile karşınızdayız. 

"Neden ilk bölümü değil de son bölüm olan Sidestory 2'yi çevirmeye başladın ?" diye sorarsanız inanın ki bir cevap veremem. Başlangıçta sadece Sidestoryleri çevirmeyi düşünüyordum. Sonra "Madem el attım tamamını çevireyim" dedim ama çoktan sidestory 2'yi çevirmiş bulunuyordum o kararı verdiğimde. 

Sidestory 2'yi okumak size bir şey kaybettirmez. Zaten ana manga ile bağlantılı değil. Sidestorylerin konusu farklı. O yüzden de iyi okumalar dileyerek gevezeliğime son veriyorum. 

Sabırla çevirilerimi bekleyen Agea'ya teşekkürlerinizi sunmayı ve sınavlarında başarılar dilemeyi unutmayın. 

Teşekkür etmeyene Skip Beat yok !  :p


Love Ho na Kankei - Sidestory 2 *Love at a Fingertip*  Kısa Mangalar başlığına eklenmiştir. İyi okumalar.


~ Merihella-sama

5 yorum:

  1. Yaptığınız çalışmaları bizimle patlaştığınız için teşekkürler. Skip Beat in devamını sabırsızlıkla bekliyoruz. Bu arada Agea'nın sınavları iyi geçmiştir inşallah.
    Son olarak emeği geçen herkese teşekkürler ;)
    -3ira-

    YanıtlaSil
  2. Güzel dilekleriniz için teşekkürler. Biraz zorla da olsa Skip Beat'e devam etmeyi planlıyoruz. İngilizceye çeviren grubun ingilizcesi bizi(Beni ve Meri'yi) deli ediyor. Ama inatla devam edeceğiz :)

    YanıtlaSil
  3. Ah şu ingilizce yok mu :)) İnatla devam etmenizi destekliyorum :) Ve ben biraz eski kafalıyımdır zaten.Şimdiki zamane mangacı ve animeciler gibi 2-3 günde bitirmek hoşuma gitmiyor.Yavaş yavaş sindire sindire okumak, bi dahaki bölüm için o sabırsızlanma duygusunu yaşamayı seviyorum, bi dahaki bölüm için olacakları hayal etmeyi seviyorum. Yani aceleye gerek yok bencede :) Böyle bir hizmet vermeniz yeterince makbule geçiyor zaten. Neyse çok konuştum :) Sizlere kolay gelsin :)
    -3ira-

    YanıtlaSil
  4. Desteğin için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  5. Love Ho na Kankei gibi anime önerin var mı ? süper manga abii :D

    YanıtlaSil