24 Şubat 2012 Cuma

Magic Insulator Günceli

Evvet yeni bir proje ile daha sizlerleyiz. Gerçi bu projenin pek bir geleceği yok; ama şahsen benim çok beğendiğim bir manga. Ayrıca bu mangada Agea'ya oldukça zor günler yaşattım. Kusuruma bakma canım benim, bir daha bu kadar titizlenmemeye çalışacağım ! 


Mangamızın konusuna gelirsek: Kalan İmparatorluğunda bir prens doğar. Kehanete göre bu prens dünyayı mutlak bir yok oluştan kurtarabilecek tek kişidir ama kaderin kötü bir cilvesi sonucu daha bir bebekken büyü yapamayacak şekilde lanetlenir. Oysa dünyayı kurtarabilmesi için prensin büyüde ustalaşması gerekmektedir. Aradan yıllar geçip prensimiz büyüdüğünde, büyü yapabilme arzusu ona yeni bir arkadaş kazandıracaktır.
Merihella


Magic Insulator - Bölüm 1, ilgili başlığa eklenmiştir iyi okumalar.

4 yorum:

  1. SELAM KİTAPLARI BURDA OKUMAMIZ MÜMKÜN MÜ..OKUNABİLİYORSA NASIL OKUYABİLECEĞİZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada çevirdiğimiz mangaları yayınlıyoruz. İndirme linkleri ilgili başlıklara ekleniyor.

      Sil
  2. Tşkler..ejderha mızrağı destanı ve Rastlin Majere ile ilgili tüm kitapları çevirdiğinizi ve burda okuyabileceğimi duymuştum iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ejderha Mızrağı ile ilgili birçok kitap ebook olarak piyasada var zaten. Biz burada Ekitap yayınlamıyoruz. Manga yani çizgiroman çevirileri yapıp yayınlıyoruz. Bu arada ben de Raistlin fanıyım. Ama yeni kitaplarda Raistlin'in yerini Ulin alıyor sanırım.

      Sil